Tuesday, July 6, 2010

තවත් කතාවක් තමයි මම දැනුත් කියන්න යන්නේ. මේ අත්දැකීම ඔයාලටත් අත් විඳින්න සිද්ධ වෙල ඇති. ඒත මේක ටිකක් තර්ජනාත්මක අත්දැකීමක්. මොකද මට නම් මේ අත්දැකීමට දිනපතා මුහුණ දෙන්න සිද්ධ වෙලයි තියෙන්නෙ. තේරුනා නේ? බලෙන්ම සිද්ධ වෙන තියෙන දෙයක් මිසක් සිද්ධ කර ගන්න දෙයක් නෙවෙයි. ඒ ඉතින් ආස්‍රය කරන්න වෙලා තියෙන අය හින්දා.

ඔයාලටත් රැකියාවකට ගියාම දකින්න ලැබෙන ලෝකය වෙනස්ම එකක් වගේම ආස්‍රය කරන්න ලැබෙන පිරිසත් වෙනම ම කොට්ඨාසයක්.

අකමැත්තෙන් වුණත් අට ලබන්න සිද්ධ වෙලා තියෙන ඒ දේ තමයි සිගරට් දුම් ගඳ උහුලන් ඉන්න එක. ඇත්තෙන්ම සිගරට් නොබොන කෙනෙක් ඉන්න එක රැකියා ස්ථානයක්වත් නැහැ නේ. හැබැයි ඒ දේට අවසර නොලත් ආයතනයක නම් එහෙම කරන්න බැරුව ඇති. ඒත් ඉතින් මම ඉන්න ආයතනයේ නම් එහෙම දෙයක් තවමත් නෑ. ඒ වුනාට මේ දේ සිද්ධ වෙන්නේ කවුරුත් නැති තැන් වලයඉ. සමහර විටදි ආයතනයෙන් පිටතදි. ඒක එහෙම වුනත්, ආපහු ආයතනය තුලට ආවම ඒ සිගරට් ගඳ ඉන්න අනිත් අයට ලොකු වදයක් වෙන තරමටම බලපානවා. මොකද පිටදි බිව්වට අතුලට ආවය කියලා කටේ තියෙන සිගරට් ගඳ නැති වෙලා නොයන නිසා.

ඔන්න ඔය දේ තමයි අමාරුවෙන් හරි මට වගේම තවත් අයට ඉවසගෙන ඉන්න සිද්ධ වෙලා තියෙන්නේ. මේකෙන් හොඳට ඉන්න අපේ වගෙම අනිත් අයගේත් ජීවිත කාලය තීරණය වෙන්නත් බැරි නෑ. කොහොමටත් වැරදි කරන අයට වඩා හොඳින් ඉන්න අයගේ ජීවිත කාලය කෙටියි නේ.

අනිත් විශේෂම දේ තමයි එහෙම කෙනෙක් මගේ එහා පත්තෙන්ම ඉන්න එක. ඔන්න ඔය හේතුව නිසා ඔක්කොටම කලින් මම යාවිද දන්නෙත් නෑ. මොකද ඉතින් කරුමයක් කියලා දෙයක් තියෙනවා නම් මගේ මරණෙට හේතු වෙන ඔය දුම් අංශුවක් හරි පෙනහළු වලට රිංගලා පිළිකා කාරකයක් වෙලා පිළිකාවක් ඇති වුනොත් ඉතින් ජීවිතේම දුක් විඳලා හමාරඉ නෙව. යාළුවන්ව තරහ කරගන්නත් බැරි කමට ඉතින් කට පියාගෙන ඉන්නත් වෙලා. ඒත් ඉවසන්න බැරි කමට නොකියත් බැරි වෙලා. කවුද හරි කවුද වැරදි කියල ඔයාලත් හිතලා බලන්නකෝ.

0 පාඨක අදහස් | Comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 tee දුටු ලොව.

මෙහි පළ වී ඇති සියළුම ලිපි වල හිමිකාරීත්වය "TeeRox" වන මා සතුව පවතින අතර, දැනුම් දීමකින් තොරව හෝ අවසරයක් නොමැතිව උපුටා ගැනීම හෝ වෙනත් කටයුතු සඳහා යොදා ගැනීම සපුරා තහනම් බවත්, ඒ සඳහා නීතිමය ක්‍රියාමාර්ග කරා යාමටද හැකියාව ඇති බවත් කරුණාවෙන් සලකන්න.