Sunday, July 4, 2010

මට මුණ ගැහිල තියෙන, ආශ්‍රය කරන මගේම වයසේ තවත් හොඳ යාළුවෙක් ගැනයි මේ කතාව ලියන්නේ. මෙයාව මට මුණ ගැහුණේ මුහුණු පොතින්. දැනට දැන අඳුන ගෙන අවුරුද්දකටත් වැඩියි. ඒත් තවම මූණට මූණ කොහේදිවත් මුණ ගැහිලා නම් නෑ. ඒ වුණාට ගජ යාළුවෝ වගෙම සහෝදරයො වගෙයි අපි ඉන්නෙ.

මිනිහ දැනට කොළඹ විශ්ව විද්‍යාලයේ නීති පීඨයේ ඉගෙන ගන්න අනාගත නීතීඥවරයෙක්. හැබැයි ඉතින් කතා කරන නඩු නම් කීයෙන් කීයක් දිනයි ද, පැරදෙයි ද දන්නෙ නෑ... හික් හික්...

මම කලින් වතාවෙදි මේ මාතෘකාව යටතේ කීවා පිටරට යාළුවෙක් කරපු ලොකූ බොරුවක් වගෙම රැවටීමක් ගැන. ඒ විතරක් නෙවෙයි පොරොන්දු කඩ කිරීමක් ගැන. මගේ මේ යාළුවා නම් එහෙම කොහෙත්ම නැති කෙනෙක්. අපේ ඕනෙම ප්‍රශ්නයක් කතා කරන්න පුළුවන් කෙනෙක්. ඒත් ඉතින් කියපු කෙනාගේ අවසරය නැතිව වෙන කා
වත් ඒ ගැන කියන්නෙ නම් නෑ. අත්දැකීමෙන්මයි මම කියන්නෙ මේ.

ඒ නිසාම තමයි මම මුලින්ම කීවෙ එයා සහෝදරයෙක් වගේ කියලත්. සමහර වෙලාවට අපිව නිතර මුණ ගැහෙන යාළුවන්ට වඩා අපි මුණ ගැහිලත් නැති දුරින් ඉන්න යාළුවෝ අපේ හොඳම යාළුවන්ටත් වඩා හොඳ වෙන අවස්ථාවක් තමයි මේ. ඒත් දුරින් ඉන්න හැම යාළුවම හොඳත් නෑ, ලඟින් ඉන්න හැම යාළුවම නරකත් නෑ. නැතිනම් ඉතින් අපිට හැමදාම ආස්‍රය කරන්න වෙන්නෙ ඉතින් මුහුණු පොතෙන් හරි වෙනත් සමාජ සම්බන්ධතා වෙබ් අඩවියකින් මුණ ගැහුණු යාළුවෝ විතරමනෙ.

කොටින්ම කීවොත් මගේ දුක්ගන්නා රාළ වෙන්නෙ මිනිහ. ඒ වගේම හිත හැදෙන ගොඩක් උපදෙසුත් මට දෙනව. ඒව ගැන හිතල බැලුවම නම් ඉතින් ඒවා වල ලොකු අර්ථයකුත් තියෙනවා. ඒ විතරක් නෙවෙයි, එයාගෙ දුක, සතුට එහෙමත් වෙන කාටවත් කියනවට වඩා මා එක්ක කියනවා.

ඔන්න ඔහොමයි ඒ යාළුකම මේ තාක් කල් පැවතුනේ. මම හිතනවා මිනිහා සාධාරණ නීතීඥවරයෙක් වෙලා හැමෝටම සාධාරණයක් කරාවි කියලා සල්ලි පස්සේම නොදුවා. මොකද ඉතින් නීතීඥ රස්සාව ඉතින් අපායෙ යන්න වීසා අරන් දෙන මාර්ගයක් වගේ නේ.

1 පාඨක අදහස් | Comments:

Thidas said...

heeeeeeeeeeeeeeeee

Post a Comment

 

Copyright 2010 tee දුටු ලොව.

මෙහි පළ වී ඇති සියළුම ලිපි වල හිමිකාරීත්වය "TeeRox" වන මා සතුව පවතින අතර, දැනුම් දීමකින් තොරව හෝ අවසරයක් නොමැතිව උපුටා ගැනීම හෝ වෙනත් කටයුතු සඳහා යොදා ගැනීම සපුරා තහනම් බවත්, ඒ සඳහා නීතිමය ක්‍රියාමාර්ග කරා යාමටද හැකියාව ඇති බවත් කරුණාවෙන් සලකන්න.